Sjukling

Så blev det så i alla fall då. Även fast jag mår lite bättre idag så är jag ändå hemma från skolan. Ont i halsen, förkyld och en "tung" känsla i huvudet. Men jag ska ladda med massa bra mat idag så är jag förhoppningsvis frisk imorgon! Ska laga tacos till lunch hade jag tänkt (!). Både gott och nyttigt (i alla fall grönbsakerna, haha)! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Försökte sova lite förut men jag hostar så ofta så det går knappt. Ska nog måla lite, skissa på en ny klänning jag ska sy upp.. Bilder kanske kommer upp när jag är färdig! :) Mjopp. Nu ska jag kolla lite på tv tror jag. Ha det bra allihop!


a

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hoppas du mår bättre snart! krya på dig

2008-08-25 @ 11:29:06
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: felicia

nja ingen speciell stil, dom färgerna jag gillar är typ alla :D hah.. men typ svart grå, rosa, blå och lite svaga färger också.. :) men va har du för mail, då kan jag skicka lösen åså till dig :)

2008-08-26 @ 09:32:44
URL: http://feliciaenglund.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0