Halsband!

Var nere på stan en snabbis efter skolan med Hanna och Rebecca. Jag hade täntk att inhandla enny t-shirt men jag m på att jag hade glömt min pengar både här och där. På kortet fanns det heller inte speciellt mycket :( Jag var även ute efter en halsbandskjedja att ha till ett hänge som jag har här hemma. Istället för det köpte jag ett peacehalsband. Jag har inte köpt ett halsband på jag vet inte hur länge så jag tänkte att det kanske kunde vara läge nu. Haha! Snyggt var det i alla fall tycker jag. 70 kronor på Glitter. Vad tycks?

(Som vanligt har jag ingen ork till att ta speciellt snygga bilder på sådana här saker, hoppas ni står ut!)


a

Kommentarer
Postat av: Christina

Jättesnyggt! :) Söt blogg med!

2008-08-28 @ 22:48:48
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: linnea

skitsnyggt, jag har sådanna örhängen :)

2008-08-31 @ 16:47:54
URL: http://lerikssoon.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0