Födelsedagsbarn

Kom hem från Kiki för någon halvtimma sedan. Har ätit födelsedagsfika och pratat och kollat på project runway. Grattis tjejen! Hope you had a great day! Men som sagt, jag kom dit runt åtta och då satt vi först och pratade och hon fick sin present. Efter det fikade vi med hennes familj, mycket gott var det! Glass med chokladsås, jordgubbar, bananer och favoriten annanas. Mums! Efter det kollade vi en stund på tv osv. innan jag gick hem runt tio. Mörkt som tusan var det, men inte så farligt. Vi bor ju ganska nära varandra vi två, haha! Just nu sitter jag och kollar på pr-finalen. Vet inte riktigt vem jag hejar på, vi får se lite helt enkelt. Haha! Men nu ska jag gå tillbaks till tvn! Ha det fint!


a

Kommentarer
Postat av: Josiee

det låter som en kanon idé! Kör så du!

2008-08-28 @ 02:18:05
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0