YEYEYEYE!

Bloggnörd som jag är är jag superglad att bloggen äntligen är igång igång! Läste någonstans att det skulle ta 6 timmar, jojo det håller vi ju med om. Men men! Glad att allt är igång i alla fall.
Idag har varit en ganska mysig dag. Bara två "riktiga" lektioner, slutade dessutom halv två. Efter det drog jag ner på stan tillsammans med Lisa och Hanna. Vi gick till Burger King och köpte glass osv. Mycket trevligt! Jag var i och för sig tvungen att gå ganska tidigt för jag hade utvecklingssamtal men det gick bra så ja, det var helt ok. Efter det åkte jag hem och ja, nu har jag inte hunnit göra speciellt mycket.
Föresten, jag har blivit helt nere i miss blue. Haha, jag vet. Den är ganska dålig igentligen, men den ger mig sommarkänsla okkkk? Haha. Vad pinsam jag är. Kanske ska jag avslöja alla andra nördhemligheter också? Okej, det kanske inte är så nördigt att jag gillar den låten men i alla fall. Haha </3 Får sommarkänsla av den ju! Haha, ge mig sommar nu tack. Om ni vill lyssna på den finns den här.
Justja! Idag är ju första april med! Har inte blivit lurad alls. Tror jag i alla fall. Eller föresten! Haha, vi har ju ett, fast det anade jag faktsit att det var ett skämt. Men ändå. Haha. (Kan inte berätta om hon har kört den på någon annan..).
Älskar vädret idag också! Haha, jag är så vuxen (=nu ska vi prata väder). Nej men det var sjukt mysigt ute idag. Jag gick utan jacka och allt. Det är vårtecken om något! Föresten har jag sett massor tussilago och krokusar och sådant! Det är också vår! Haha. Ha't så bra!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0