Vår

Gårdagen tillbgringades efter bussmissar osvosv. med Lovisa och Lisa. Vi åt glass och hoppade studsmatta och provade kläder på H&M. Haha. Lollo skjutsade mig på sin cykel ner till staden så for vi direkt till H&M. Där provade vi massor kläder som var ja, lite speciella. Hahah. Fast dom var faktist mycket snyggare på än när man bara såg dom :) (jag langar bilder på det) Sedan så åkte till BK och köpte glass. Som vanligt race i hinderbanan också, hahaha. Sedan så åkte vi väl hem till Lisa och hoppade studsmatta och grejer. Stdsmattor är vår på riktigt! Plus att vi hoppade i tshirt och dom hoppade i shorts. Jag frös i shorts så jag hade jeans men i alla fall :) Jag åkte hme runt sex för jag orkade inte med att ta bussen senare.
Idag har jag i alla fall inte gjort speciellt mycket. Miss blue på repeat och vårsoligt ute. Mycket trevligt vill jag lova! Ska nog ta en sväng ut sedan. Och läsa lite Oliver Twist borde jag väl också göra. Ha det så bra allihop. Puss :*


a


Kommentarer
Postat av: kiki

sötaste bilderna på er sötnosar!

2008-04-05 @ 16:31:59
URL: http://laavie.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0