Think outside the box

Har varit ute en sväng nu. Enda sällskapet var kameran och cykeln, och det var faktsit sjukt mycket mysigare än vad det låter. Det är därför jag gillar promenader, både med mig själv och med andra. När man går för sig själv så får man tid att tänka igenom saker som man annars faktist inte alls har tid med. Det är det som gör det så mysigt på något vis tycker jag. Och så var det ju superfint väder. Jag slog mig ner på en brygga en stund och även om jag nästan satte handen i fågelskit och nästan trillade i vattnet så var det fint på något vis. Eller fint och fint, det kanske låter lite överdriver men det var så lugnt där. Så långt bort från alla läxor och krav och utseendefixeringar osv. Kort och gott: jag hade det trevligt ute även fast jag var själv. Ha det så bra allihop! Pussar,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0