Tankar och handling (med andra ord; min helg)

Helgen har bestått av cup, som inte gick speciellt bra. Men vi kämpade bra i några av matcherna i alla fall och så var det sjukt bra väder, på lördagen i alla fall. Träffade även Filippa, Johanna och några från Stockholm, som jag känner från i sommras. Vi hann inte prata så mycket, eftersom jag var tvungen att gå precis när vi träffades men det var kul i alla fall :) Trevlig helg i alla fall :)
Jag har också kommit underfunn med hur utseendefixerad jag faktist är och har blivit. Det kanske inte märks speciellt mycket, men jo dte är sant. Och jag hatar det. Ne, uschusch. Tror att jag ska låta mitt utseende som för övrigt absolut inte är på topp sjunka till bott. Det skulle vara kul att veta hur jag skulle se ut utan att duscha på kanske tre veckor. Hahah. (observera: ta absolut inte allt jag skriver seriöst, väldigt ofta är det inte det, haha). Måste köpa ny hårfärg med nu. Mitt hår är så sonotnice just nu. Heh. Great (y)
En annan sak jag har kommit underfunn med hur mycket jag älskar snyggfula saker! Inte för att jag äger speciellt många sådana saker men dom är ju underbara! Haha. (Kalla mig konstig osv. men dom är supernajs!)
Nu ska jag gå och fixa lite te tror jag :D Haha. Tenarkomanen nummer ett har ni här! Ha dte så bra allihop i alla fall! Puss!


a

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ja det är så himla härligt. Tack :)

2008-04-27 @ 19:24:20
URL: http://mykarma.blogg.se
Postat av: Nadja

SNYGGFULA SAKER ROCKAR :D
Det är förbannat snyggtfult med snyggfula saker. Haha! Aja, men jag älskar det också iallafall.
Puss

2008-04-27 @ 21:47:48
URL: http://roarz.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0