Lördag

Jag tog bussen till stan för att träffa Julia runt ett. Vi gick direkt ner till McDonalds och köpte McFlurry! Tyvär var inte vädret lika härligt när vi äntligen sågs som när vi började bestämma, men dte gjorde inte så mycket. Vi gick till massor med affärer såklar, träffade Anton en sväng med, haha. Jag köpte ingenting och det gjorde inte Julia heller. Eller jo föresten, jag köpte glass då och en festis :) Fast det räknas inte, haha :( Sedan åkte jag hem till Lisa runt halv fyra. Nästan direkt åkte vi till konsum för att handla. På vägen fick jag mig också en rundtur i Lisas område samt en utpekning av ställen som hon hade gått på dagis på, var folk bodde och var hon hade lekt att man skulle fälla varandra på isen när hon var liten. Efter en stunds rundtur hamnade vi vid affären. Vi spenderade ett antal minuter till att bestämma vad vi skulle äta. Till slut köpte vi en äpplecider, skinka och sojakorv. Haha. Sedan tog vi en liten till rundturssväng, bl.a. till Lisas gamla skola. Efter nästan en timme kom vi hem till henne igen. Där satte vi igång med att fixa mat och sådant. Jag fixade riset och Lisa korvarna, haha. Efter en stund var maten fixad och vi slog oss ner med lite bra musik. Efter att vi hade suttit där en stund så ringde vi Agnes som kom till oss runt halv tio. Vi hade det mycket trevligt ända tills det ringde på dörren vid 12-tiden. Panik! Och jag som är så jävla känslig för sånt. Och till på köpet var vi ensamma hemma! Vi gick ner till dörren och försökte kolla ut, för vi vågade öppna. Vi såg ingen så vi bestämmde att vi skulle kolla på en film istället. Efter en stunds panik (i alla fall hos mig) så satte vi igång filmen; eurotrip. Den var ganska bra, även fast jag somnade. Haha! När den filmen var slut så satte vi istället på roadtrip. Den var också ganska bra, tror jag, men vi stängde av den efter ett tag. Lisa hade gått och lagt sig i sin systers säng och Agnes höll på att somna så ja, vi fixade oss lite inför att sova och Lisa, gullungen la sig på sina kuddar på golvet. Haha, hon är ju för söt. Men där kunde hon själklart inte sova så länge (?) så hon gick inn och la sig i sin systers säng medans jag och Agnes låg kvar i Lisas rum. Vad har ni gjort idag?


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0