En vanlig måndag

Idag var det en helt vanligt måndag, tror jag. På klassrådet städade jag och fem till skolgården = usch. Vi trodde vi skulle få göra något kul när dom frågade om frivilliga men icke san icke, så blev dte minsann inte! Efter det så hade vi språk och så fick vi tillbaka våra prov. Det gick ganska bra :) Sedan hade vi NO, hahaha säger jag bara! Lollo! Först så började hon prata skånska och grejer och sedan låtsastjöt hon och massor. Hahah. Läraren fick självklart utbrottet på'na men det var kul, hahha. Sedan hade vi lunch och sedan var det en normal efterlunchenpåmåndagar-dag.
Efter skolan drog jag ner på staden med Agnes lite snabbt. Hittade bl.a. en tröja som jag funderar på att köpa. Sedan skyndade jag (som vanligt) till bussen och for hem. Väl hemma läste jag lite i Oliwer Twist, näästan färdig nu. Och sedan åkte jag för att springa spåret med mamma, men det blev att springa själv eftersom hon ville springa en annan bana än jag. Det var skönt att springa även fast jag fick ont i knäna och har fått jättedålig kondition. När jag kom hem därifrån så duschade jag och sånt. Nu ska jag läsa ut de sista sidorna i OliwerT. Ha det så bra allihopa! Puss


a

Kommentarer
Postat av: Therece

hahah, men gud va hemskt att behöva städa skolgården :P

2008-04-28 @ 22:17:49
URL: http://therece.blogg.se
Postat av: isabella

gillar din blogg, men det vet du redan :*

2008-04-30 @ 00:02:18
URL: http://iike.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0