1a !

Dagen, och helgen med för den delen, har för mig bestått av innebandy. Det var cup in our hometown! Orkar inte berätta om hela cupen men vi vann i alla fall B-finalen! Sjukt bra kämpat tjejer!
Annars är jag jättetrött nu. Glad också. Arg, besviken också av olika anledningar. Men ja, bra dag! Om en stund ska jag ut en sväng, promenad. Någon som har lust att följa med?
Och justja! Inom kort kommer min nya design upp på sidan, kanske inte världens snyggaste men jag har ju haft min gamla ett tag nu. Ikväll är den förmodligen uppe, om någon har lust att kika!
I övrigt får jag be jättemycket om ursäkt för min superdåliga uppdatering. Jag vet att folk inte kollar lika mycket på min blogg pga det men ja, keep looking, jag ska bättra mig jag lovar! Ha det så bra!


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0